အဖြားတို႔ ေခတ္က ဆြမ္းထမင္း တစ္လုတ္
O’Laie Manzu
4.5.2013
နံနက္ ေဝလီ ေဝလင္း အခ်ိန္မွာ အဖြား ျဖစ္သူဟာ ဘုန္းၾကီး ဆြမ္းေလာင္းျပီး အိမ္ထဲ ျပန္ဝင္ လာကို ေတြ႕ ေတာ့ ဘဝင္ မက်တဲ့ ေလသံနဲ႔
“နာနီး …ဘာလို ႔ဘုန္းၾကီး ဆြမ္းသြား ေလာင္းေန ရတာလဲ၊ အီမာန္ ပ်က္သြားမယ္။ ပတ္ဝန္းက်င္ ေလးဘာေလး ၾကည့္ပါဦး” လို႔ က်ေနာ္ ေစာဒက တက္ခဲ့တယ္။
“အီမာန္…?”
ေမးခြန္း ထုတ္တဲ့ ေလသံ ခပ္ျမင့္ျမင့္နဲ႔ အဖြားက တုန္႕ျပန္ ခဲ့တယ္။ အနားကပ္ လာျပီး က်ေနာ့္ရဲ႕ ရင္ဘတ္ ကို လက္ညိဳးနဲ႔ ေထာက္ကာ …
“အီမာန္ ဆိုတာ ဒီမွာ ရွိတယ္။ အလႅာဟ္ အရွင္ ျမတ္က လြဲရင္ ဘယ္သူမွ မေတြ႕ဘူး။ ပတ္ဝန္း က်င္က သိဖို႔ လည္း မလိုဘူး။ ျပဖို႔လည္း မလိုဘူး။” လို႔ ျပန္ေျဖျပီး မီးဖိုခန္း ထဲသို႔ ဝင္သြား ခဲ့တယ္။ အဖြားရဲ႕အေျဖ ကို သေဘာ မက်တဲ့ မ်က္ႏွာထိ မ်က္ႏွာ ထားနဲ႔ အဖြားကို သာၾကည့္ ေနခဲ့ မိတယ္။
တစ္ေအာင့္ ေလာက္ အၾကာ… နံနက္စာ စားပြဲမွာ ဝိုင္းထိုင္ ေနၾကစဥ္ အဖြားက က်ေနာ့္ မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ျပီး ဆိုင္းမဆင့္ ဗုံမဆင့္ …
“လူေတြက လုပ္ရပ္ကို ၾကည့္ျပီး ေဝဖန္ ၾကတယ္။ အႏွစ္ သာရကို မသိဘူး။ အဲဒီလို က်ိဳးေၾကာင္း နားမ လည္ဘဲ ထင္သလိုေ ေျပာတက္တဲ့ လူစားမ်ိဳး ငါ့ေျမးတို႔ မျဖစ္ရေအာင္ ၾကိဳးစား ေနထိုင္ၾက” လို႔ ေျပာ လိုက္တယ္။
အဖြား ဘာကို ရည္ညြန္း ေျပာေနတယ္ ဆိုတာကို အရိပ္ အမြတ္ ေလာက္ေတာ့ သေဘာ ေပါက္လိုက္ တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆိုလိုရင္းရဲ႕ ေလးနက္မႈ ကိုေတာ့ ခ်က္ခ်င္း မသိ လိုက္ဘူး။ မေလာက္ေလး မေလာက္ စား သိထားတဲ့ အေတြး အေခၚ အယူ အဆ ေတြနဲ႔ ဟုတ္လွျပီ လို႔ထင္ ေနတဲ့ က်ေနာ့္ အဖို႔ ကေတာ့ အဖြားရဲ႕ ဆိုလိုရင္း ကိုလည္း ေလးေလး နက္နက္ စဥ္းစားဖို႔ စိတ္ကူး မရွိ ခဲ့ဘူး။ နံနက္က အဖြားရဲ႕ လုပ္ရပ္ကို ျပန္လည္ ေခ်ပဖို႔ဘဲ ဆိုင္းျပင္း ေနခဲ့တယ္။ အဖြား ေျပာေနတဲ့ လုပ္ရပ္ေတြ၊ အႏွစ္သာရေတြ၊ က်ိဳးေၾကာင္းေတြက အေစာက ဘုန္းၾကီးဆြမ္းေလာင္းတာကိုဘဲ ေတြးျမင္မိတယ္။ ဒါေတြက အစၥလာမ္ ဘာ သာဝင္ေတြနဲ႔ သက္ဆိုင္မႈမရွိဘူးလို႔ ယူဆတဲ့ က်ေနာ္ကေတာ့ စကားဝိုင္းကို လိုရာဆြဲယူ ခဲ့တယ္။
“မြတ္စလင္ တစ္ေယာက္ က ဘုန္းၾကီး ဆြမ္းေလာင္းတဲ့ အလုပ္နဲ႔ မဆိုင္ ပါဘူး။ အဲဒီမွာ ဘာအႏွစ္ သာရမွ လည္း မရွိဘူး။ နားလည္လို႔ လည္း မရဘူး။” လို႔ေခ်ပ ခဲ့တယ္။ ထမင္း ဝိုင္းက အျခား မိသားစုဝင္ ေတြ ကေတာ့ လမ္းေပ်ာက္ ေနသူ ေတြလို မ်က္ေစ့ ေတြေဝ့လည္ လည္နဲ႔ ဘာေျပာလို႔ ေျပာရမွန္း မသိျဖစ္ ေန ၾကတယ္။
“ဒီမနက္ နာနီး ဘုန္းၾကီး ဆြမ္းေလာင္း တာကို ငါ့ေျမး ဘဝင္ မက်ဘူး ဆိုတာ သိပါတယ္။ ဘုန္းၾကီး ေတြ ကဆြမ္းခံထြက္ရင္ဘယ္သူဆီမွ ေတာင္းခံတာမဟုတ္ဘူး။ ေစတနာရွိရင္ေပးလို႔ရတယ္။အိမ္ေရွ႕ေရာက္လာ သူေတြကို နာနီး ဘယ္တုန္း ကမွ လက္ခါလီ ျပန္မ လြတ္ခဲ့ဘူး။”
“ကန္ေတာ့ ပါေသး တယ္လို႔ ေျပာလိုက္ရင္ ေနာက္ အိမ္ေရွ႕ ဘယ္လာ ေတာ့မလဲ။ အခုေတာ့ ဆြမ္းတစ္ ခါ ေလာင္း လိုက္ေတာ့ ေနာက္ဆို ေန႔တိုင္း အိမ္ေရွ႕လာေတာ့ မွာေပါ့”
“ဆြမ္းခံ ႂကြတယ္လို႔ ေျပာရတယ္။ ဗမာ စကားမွာ လူၾကီးကို ေျပာတဲ့ စကား၊ ရြယ္တူခ်င္း ေျပာတဲ့ စကား၊ ဆရာ သမား ေတြကို ေျပာတဲ့ စကား ေတြမွာ အသံုး အႏႈန္း မတူ ၾကဘူး။ ဒီလိုဘဲ ဘုန္းၾကီး ေတြ ကို ေျပာ တဲ့ စကား ကလည္း သူ႕အသံုး အႏႈန္းနဲ႔ သူရွိတယ္။” ဟု က်ေနာ္ စကား အသံုး အႏႈန္း မွားသြား တာကို ခ်က္ခ်င္း ေထာက္ျပျပီး ျပဳျပင္ ေပးခဲ့တယ္။ ေနာက္ စကားျပန္ ဆက္တဲ့ အေနနဲ႔…
“ကန္ေတာ့ ပါေသးတယ္ ဆိုတဲ့ စကားလံုးက ရိုးရွင္း ေပမယ့္ နာနီး ပါးစပ္က ေျပာမထြက္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ အေစာ တုန္းက ဆြမ္းေလာင္း လိုက္တာက အားနာလို႔ မဟုတ္ဘူး။ အလွဴ အတန္း လုပ္တာ။ ငါ့ေျမးတို႔ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ သူငယ္ခ်င္း အေပါင္း အသင္း ေတြကို လက္ဖက္ရည္ တိုက္လိုက္၊ မုန္႔ဝယ္ ေႂကြးလိုက္ မလုပ္ၾက ဘူးလား။ အိမ္ဖိတ္ ေခၚျပီး ထမင္း လက္စံု မစားၾက ဘူးလား။ သူတို႔ေရာ ဘာသာျခား ေတြ မ ဟုတ္ ဘူးလား။ ဘာသာျခား ျဖစ္လို႔ ေဖာ္ေဖာ္ ေရြေရြ မေကၽြး ေမြးရ ေတာ့ ဘူးလား။ ေသခ်ာ စဥ္စား ၾကည့္ပါဦး။ ဘုန္းၾကီး ဆိုတာ လူ႕ေတြရဲ႕ သမရိုးက် တြယ္မက္ တာေတြကို စြန္႔လြတ္ျပီး တရားအား ထုတ္ေန ၾကတယ္။ သူ႔ရဲ႕ တရားကို လက္ခံတာ မခံတာက အပထား။ ေကာင္းမႈ ကုသိုလ္ လုပ္တဲ့သူ အတြက္ ထမင္း တစ္လုပ္ လွဴဖို႔ လက္တြန္႔ မေန ရဘူး။”
“ဘုန္းၾကီး ကိုလွဴတာ တျခား သာမန္ လူေတြကို ေကၽြးေမြး တာနဲ႔ေတာ့ ဘယ္တူ မလဲ။” မတူဘူး ဆိုတာကို အဖြားေရာ က်ေနာ္ေရာ သေဘာ ထားခ်င္း တိုက္ဆိုင္ ေပမယ့္ မတူပံု မတူနည္း ကေတာ့ သိသိ သာ သာ ျခားနား ေနခဲ့ ပါတယ္။
“ဘုန္းၾကီးကို လွဴေတာ့ သူမ်ား ဘာသာကို အားေပး အားေျမႇာက္ လုပ္ရာ ၾကတယ္။ သာမာန္ လူေတြ ကို ေကၽြးေမြး တာက စားျပီးျပီး သြားေရာ။ ေကာင္းက်ိဳး လည္း မရွိဘူး။ မေကာင္း က်ိဳးလည္း မရွိဘူး။ မိတ္ဖြဲ႕ ရင္းႏွီးတာ ေလာက္ဘဲ ရွိတယ္။”
“ဒါဆို ဘုန္းၾကီးကို အလွဴ ေပးတဲ့ ထမင္း တစ္လုပ္ ကေတာ့ ဆိုးက်ိဳး ေတြရွိတယ္လို႔ ငါ့ေျမး ျမင္ေနလား။”
အဖြားရဲ႕ ေမးခြန္းကို ျပန္မေျဖဘဲ ႏႈတ္ခမ္း ႏွစ္လႊာ အားပါပါ နဲ႔ ပိတ္ထား လိုက္ျပီး လုပ္ၾကံျပံဳး ျပံဳးျပ လိုက္တယ္။ ထမင္း တစ္လုတ္ အလွဴ ေပးတာကို ပံုၾကီးခ်ဲ႕ ေစာဒက တက္ျပီး ေျဖမယ့္ အေျဖ အတြက္ ကိုယ့္ကိုကိုယ့္ ရွက္မိတယ္ လို႔ေတာ့ မဟုတ္။ ေလးနက္ျပီး သဘာဝ က်တဲ့ အေျဖမ်ိဳး မဟုတ္တဲ့ အ တြက္ ျပန္မေျဖ ခဲ့တာဘဲ ျဖစ္မယ္လို႔ ဝိုးတဝါး သာမွတ္မိ ေတာ့တယ္။
အလွဴအတန္ရဲ႕ဆိုးက်ိဳးကို ရွာၾကံျပီး ျပန္ေျဖ ခဲ့မယ္ ဆုိရင္လည္း …
“ပတ္ဝန္းက်င္ မြတ္စလင္ေတြ အထင္လြဲ ကုန္လိမ့္မယ္” တို႕၊ “ကဲ့ရဲ႕ စရာေတြ ျဖစ္ကုန္ လိမ့္မယ္” တို႔၊ “မြတ္စလင္ ေတြနဲ႔ အယူ ဝါဒျခင္း မတူတဲ့ ဘာသာေရး ေခါင္းေဆာင္ ထမင္း တစ္လုတ္စာ အင္အား တိုး လာ လိမ့္မယ္” တို႔႔ အစရွိတဲ့ အေပၚယံ အေတြး အေခၚ နဲ႔သာ အဖြားရဲ႕ ေမးခြန္းကို တုန္႔ျပန္ လိုက္မိ မွာပါ။ က်ေနာ္ ႏႈတ္ဆိတ္ ေနေပမယ့္ မေၾက လည္တဲ့ အေတြး အေခၚ ေတြနဲ႔ နဘန္းလံုး ေနတယ္ ဆိုတာ ကို အဖြားက သတိျပဳ မိပံု ေပၚတယ္။
“ဘာသာ ျခားတိုင္း စည္းျခား ထားဖို႔ မလိုဘူး။ ဘာသာ ေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စကား ေျပာမယ္ ဆိုရင္လည္း အမွန္ တကယ္ သိနားလည္ ဖို႔လိုတယ္။"
ၾကံဳရင္ ၾကံဳသလို အျမဲ သြန္သင္ ဆံုးမတတ္တဲ့ အဖြား ကေတာ့ စကား အစခ်ီျပီး
"တမန္ေတာ္ ေခတ္မွာ မြတ္စလင္ေတြ မကၠာဟ္ ၿမိဳ႕ေတာ္က ထြက္ေျပး တုန္းက ခရစ္ယာန္ေတြ ကူညီ ေပး ခဲ့ တယ္။ တမန္ေတာ္ ျမတ္ကလည္း ခရစ္ယာန္ ဘုရား ရွိခိုးေက်ာင္း ေတြကို ကာကြယ္ ေပးခဲ့ တယ္။ နာနီး တို႔ရဲ႕ ႏွစ္ဘဝ သခင္ ေက်းဇူးရွင္ တမန္ေတာ္ ျမတ္ က တကိုယ္ေကာင္း မဆန္ ခဲ့ဘူး။ အေျမာ္ အျမင္ ၾကီးတယ္။ ေဖာ္ေရြတယ္။ ရက္ေရာတယ္။ ရိုင္းပင္း ကူညီတယ္။ အင္မတန္ မြန္ျမတ္တဲ့ ေရွ႕ေဆာင္ လမ္းျပဘဲ။ အလႅာဟ္ အရွင္ျမတ္က တမန္ေတာ္ ျမတ္ကို မြတ္စလင္ ေတြအတြက္ ခ်ည္း ေစလြတ္ ခဲ့တာ မဟုတ္။ တမန္ေတာ္ ျမတ္ကလည္း မြတ္စလင္ ေတြအတြက္ ခ်ည္း ေကာင္းက်ိဳး ျပဳခဲ့ တာမဟုတ္။ လူသား အားလံုး အတြက္။ နာနီး တို႔က လည္း ဘာဘဲ လုပ္လုပ္ 'လူသား အားလံုး အတြက္' ဆိုျပီး က်ယ္ က်ယ္ ျပန္႔ျပန္႔ စဥ္စား လုပ္ကိုင္ တက္ရမယ္။ နာနီး တို႔ယံုၾကည္ တယ္ဆိုတာ ၾကားဖူး နားဝနဲ႔ ယံုၾကည္ တာမဟုတ္ဘူး။ ကိုရ္အာန္ကို နားလည္ ဖို႔လိုတယ္။ တမန္ေတာ္ ျမတ္ရဲ စြႏၷတ္ေတာ္ ျပဳမႈ က်င့္ၾကံ ပံုေတြကို သိထား ဖို႔လိုတယ္။ လိုက္နာ က်င့္သံုး ဖို႔လိုတယ္။ ဒါေတြကို မသိ နားမ လည္ဘဲ ၾကားဖူး နားဝေတြ ကိုဘဲ အားကိုး လို႔မရဘူး။ နာနီး ယံုၾကည့္တဲ့ နာနီးရဲ႕ အီမာန္ [ယံုၾကည္ခ်က္] က ဘုန္းၾကီးကို ဆြမ္းတစ္လုတ္ လွဴလို႔ ပ်က္မ သြားဘူး။ ေလ်ာ့မသြား။ အကုသိုလ္ မျဖစ္ သြားဘူး ငါ့ေျမး။ ေဘးပတ္ဝန္း က်င္ေျပာတာ ကိုလည္း ဂရုစိုက္ ဖို႔မလိုဘူး။ ကုသိုလ္ လုပ္တယ္ အလွဴ အတန္း လုပ္တယ္ ဆိုတာ မြန္ျမတ္ ပါတယ္။ တန္ရာ တန္ရာ အက်ိဳး ဆဝသ္ ရပါတယ္။”
အဖြားရဲ႕ ဘာသာ ေရးနဲ႔ လူသား ဝါဒေတြ ေႏွာင္ဖြဲ႕ျပီး ေျပာဆို ဆံုးမမႈ ေတြက အဲဒီ အခ်ိန္ တုန္းက က်ေနာ့္ နားထဲမွာ အေပၚ ယံသာ ၾကားလိုက္ မိသလိုဘဲ။ လူ႔သဘာဝ လို႔ဆို ရမလား ... က်ေနာ္ ဦးေႏွာက္ ကဘဲ အလုပ္ရႈပ္ ေနသလား မသိ။ အေတြး ေတြက ဦးေႏွာက္ ထဲမွာ ပလူပ်ံ ေနေရာ။ ဒါနဲ႔ … ေရအက်ိဳး ဆယ္ပါး ရျပီး ဆြမ္းအက်ိဳး ကေတာ့ ငါးပါးပဲ ရေကာင္း လားလို႔ မေက် မနပ္ ေစာဒကတက္ လို႔ ဘုန္းၾကီးက ဆြမ္းခ်က္ ရာမွာ ေရလည္း ထည့္ရ တဲ့အတြက္ ဆြမ္းအက်ိဳး ငါးပါး အျပင္ ေရအက်ိဳး ဆယ္ပါး လည္းပါလို႔ စုစုေပါင္း ဆယ္ငါးပါး ရတယ္လို႔ ပံုေဖာ္ ထားတဲ့ ဇာတ္ဝင္ ခန္းေလးကို မ်က္ေစ့ထဲ ေျပးျမင္ လိုက္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ အယံု အၾကည္ ခ်င္းမတူ ၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ အဖို႕ ဒီအက်ိဳး ဆယ့္ငါးပါး ေတာ့ ရလိမ့္မယ္ လို႔မထင္။ ဘယ္သူက ဒီအက်ိဳးေတြ ခ်ီးျမႇင့္မွာလဲ အဖြားကို ေမးခြန္း ထုတ္ခဲ့ ျပန္တယ္။
“ေကာင္းတာကို လုပ္တိုင္း အဲဒီ ေကာင္းမႈရဲ႕ အက်ိဳး ရလဒ္ကို အလႅာဟ္ အရွင္ျမတ္ ကသာ ခ်ီးျမႇင့္ ေပး မယ္ ဆိုတာကို ငါ့ေျမး မေသ မခ်င္း မွတ္ထား။ အဲဒါ ကိုက အေစာ တုန္းက ငါ့ေျမး ေျပာတဲ့ အီ မာန္ ရဲ႕ အစိတ္ အပိုင္းဘဲ။ အလႅာဟ္ အရွင္ျမတ္ တစ္ပါးတည္း ကသာ အက်ိဳး ဆဝသ္ ခ်ီးျမႇင့္ ေပး သနား ႏုိင္တယ္ ဆိုတာကို ခိုင္ခိုင္ မာမာ ယံုၾကည္ ေနဖို႔ လိုတယ္။ နာနီး တို႔ရဲ႕ လုပ္ရပ္ အေပၚမွာ အက်ိဳး ဆဝသ္ ခ်ီးျမႇင့္မယ္ - မခ်ီးျမႇင့္ ဘူးဆိုတာ အလႅာဟ္ အရွင္ျမတ္ ကသာ ဆံုးျဖတ္ ေပးမွာ။ ေကာင္းမႈ ကုသိုလ္ လုပ္ရမွာက နာနီးတို႔ တာဝန္ဘဲ။”
အဖြား ျဖစ္သူရဲ႕ သြန္သင္ ဆံုးမမႈကို အတြန္႔ တက္ဖို႔ စကားရွာ မေတြ႕ခဲ့။ အဖြားရဲ႕ မြန္ျမတ္တဲ့ စိတ္ထားကို ပိုမို ေလးစား ခဲ့တယ္။ အစၥလာမ္ ဘာသာ အေၾကာင္း အဖြား ေလာက္လည္း မသိ ေသးတာ ကိုေတာ့ ဝန္ခံ မိပါတယ္။ အီမာန္ ဆိုတဲ့ ယံုၾကည္မႈ အေၾကာင္း ေလးေလး နက္နက္ စဥ္းစား ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အီမာန္ အေၾကာင္း ေစ့ေစ့ ေပါက္ေပါက္ မသိဘဲ အီမာန္ ပ်က္ႏိုင္ တယ္လို႔ ေျပာမိတဲ့ အတြက္လည္း ေတြေဝး ခဲ့မိတယ္။
ေနာက္ရက္ ဆြမ္းခံ ၾကြလာတဲ့ ဘုန္းၾကီးကို ေတြ႕ေတာ့ ဆြမ္းေလာင္းဖို႔ ထြက္လာတဲ့ အဖြား ဆီက ပန္း ကန္ကုိ
“က်ေနာ္ သြားေလာင္း ေပးမယ္” လို႔ယူခဲ့ လိုက္တယ္။
တက္တက္ ၾကြၾကြ ဆြမ္းေလာင္းခ်င္ လို႔ေတာ့ မဟုတ္ ေပမယ့္ လူၾကီး ျဖစ္သူ မနက္တိုင္း ဆြမ္းေလာင္း ေန တာ ပတ္ဝန္းက်င္ ကျမင္ သြားရင္ မေကာင္း။ ဘာဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ ပတ္ဝန္း က်င္ကို ဂရုစိုက္ တယ္လို႔ ဘဲ ေျပာေျပာ ပတ္ဝန္းက်င္က မြတ္စလင္ေတြ ဟိုေျပာ ဒီေျပာ ေျပာၾကမွ ကိုေတာ့ စိုးရိမ္ မိခဲ့တာ အမွန္ဘဲ။ မြတ္စလင္ ေတြအၾကား ေျပာစရာျဖစ္… သိကၡာ က်မယ္ ဆိုလည္း က်ေနာ္ သာလၽွင္ သိကၡာ က် ပါ ေစေတာ့ ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ သူရဲေကာင္း ဝင္လုပ္တဲ့ သေဘာ လည္း ပါခဲ့တာေတာ့ အမွန္ပါ။
ဘုန္းၾကီး ရွိရာ လမ္းေလၽွာက္ သြားခ်ိန္မွာ အဖြားက
“ဖိနပ္ မစီးရ ဘူးေနာ္” ဟု သတိေပး လိုက္တယ္။
အနားနား ေရာက္ေတာ့ ဘုန္းၾကီးကို ျပံဳးျပ လုိက္ေပမယ့္ ဘုန္းၾကီး ကေတာ့ ျပန္မျပံဳး ျပဘူး။ မ်က္လႊာ ခ် ထားျပီး ေရွ႕ဆက္ ခရီးႏွင္ လိုရာ အရပ္ ကိုသာ တည့္တည့္ မတ္မတ္ မ်က္ႏွာမူ ထားတယ္။ ဖိနပ္ ခၽြတ္ျပီး ေျခတစ္လွမ္း ေရွ႕တိုး လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ့ သပိတ္ ထဲကို ထမင္း တစ္ေကာ္ အသာ အယာ ထည့္လိုက္တယ္။ ဘဝ တစ္သက္ တာမွာ ဘုန္းၾကီးေပါင္း ေျမာက္ျမား စြာေတြ႕ ဖူးေပမယ့္ အဲဒီ အခ်ိန္ မွသာ တစ္ေပခန္႔ အကြာ အနား ကပ္ဖူး တယ္။ တစ္ကိုယ္ လံုးမွာ သကၤန္းနဲ႔ သပိတ္ သာပါ ရွိတဲ့ ဘုန္းၾကီးရဲ႕ ပံုစံနဲ႔ မ်က္ႏွာ အေနထား တည္ၾကည္ မႈဟာ တမူထူ ျခားေန သလိုဘဲ။ ႏွလံုး ေအးရ တယ္လို႔ အေတာ္ ၾကာၾကာ စိတ္ထဲမွာ စြဲျမဲ ေနခဲ့တယ္။
အစ ကေတာ့ ပတ္ဝန္း က်င္က မြတ္စလင္ မိတ္ေဆြ ေတြ မျမင္ခင္ ဆြမ္းေလာင္း ၿပီး အိမ္ထဲ ကျပာ ကယာ ဝင္ေျပး မလို႔ဘဲ။ ဒါေပမယ့္ ဆြမ္းေလာင္း ၿပီးေတာ့ အသက္ခပ္ ပ်င္းပ်င္း ရႈထုတ္ လိုက္ျပီး ဘုန္းၾကီး လမ္းတ ဖက္ကို ခ်ိဳးဝင္ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားတဲ့ အထိ ထမင္း ခြက္ေလး ကိုင္ကာ မားမား မက္မက္ ရပ္ၾကည့္ ေနမိတယ္။ တစ္သက္တာ ထူးထူးၿခားျခား အလွဴအတန္းလုပ္လိုက္ရတဲ့ အတြက္ ဂုဏ္ေမွာက္ေန လို ႔လား၊ ပိတိ ေတြနဲ႔ ၾကည္ႏူး ေနမိလို႔ လားေတာ့ က်ေနာ္ လည္း မမွတ္မိ။ ေသခ်ာတာ ကေတာ့ ပတ္ဝန္း က်င္ကို ဂရုစိုက္ရမယ့္ စိတ္ဓါတ္ တခဏတာ ကြယ္ေပ်ာက္သြားခဲ့တယ္။
အိမ္ထဲ ျပန္အဝင္မွာ အဖြားက ခ်ိဳခ်ိဳ သာသာ ၿပံဳးျပျပီး ထမင္း ပန္းကန္ ယူသြား ခဲ့တယ္။
ေနာက္ရက္ ေတြမွာလည္း ပံုမွန္ ဆြမ္းေလာင္း ေပးျဖစ္ ခဲ့တယ္။ ဘယ္အခ်ိန္ အထိ ၾကာၾကာ ဆက္ျပီး ဆြမ္းေလာင္း ေပးေန မလဲ ဆိုတာ ကိုေတာ့ က်ေနာ္လည္း မစဥ္းစားမိခဲ့။ ေဘးပတ္ဝန္း က်င္ေျပာမွာ ကိုလည္း က်ေနာ္ ဂရု မမူေတာ့။ တစ္ရက္ တစ္ရက္ အေတြး အေခၚ အယူ ဝါဒေတြ ကင္းရွင္းတဲ့ ထမင္း တစ္လုတ္ အလွဴ လုပ္ေန ရတာကို ပိတိ ျဖစ္မိတယ္။ သိပ္မၾကာ ပါဘူး သံုးေလးရက္ ေလာက္ ၿပီးေတာ့ ဘုန္းၾကီး လည္း အိမ္ေရွ႕မွာ မရပ္ ေတာ့ဘူး။ မ်က္ေစာင္း ထိုးအိမ္က ဘုန္းၾကီးကို သူတို ႔အိမ္ေရွ႕ ပင့္လိုက္ ပံုေပၚတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဆြမ္းေလာင္း ေပးေနတာကို အျမင္ မေတာ္ လို႔လား၊ ဘာသာျခား ဆြမ္းေလာင္း တာကို မၾကိဳက္လို႔ လားေတာ့ က်ေနာ္တို႔ လည္းမသိ။
ႏွစ္အေတာ္ ၾကာၾကာ အမွတ္ တရ ေလးျဖစ္ေန ခဲ့တယ္။ အဖြားရဲ႕ ဆံုးမမႈ ေတြကို ျပန္လည္ ၾကားေယာင္ မိ တိုင္း သတိရ ေနမိတယ္။
အခု တေလာ ဘာသာေရး အေရး အခင္း ေတြျဖစ္ ေနေတာ့ ပိုျပီး သတိရ မိတယ္။ အဖြားသာ ရွိေန ေသးရင္ တစ္ခ်ိန္က အဖြား ေမးခြန္းကို မေျဖဘဲ ႏႈတ္ပိတ္ ေနခဲ့တဲ့ က်ေနာ္ ေစာဒက တက္ျပီး အဖြားနဲ႔ စကားဝိုင္း အတြန္႕ရွည္ ျဖစ္ဦးမယ္ ထင္ပါတယ္။ အခုေတာ့ … အဖြားကို တမ္းတျပီး စိတ္ထဲ မွာ ေျပာေန မိတယ္ ။
နာနီးေရ… သေဘာထား မၾကီးႏိုင္ေတာ့ တာကိုေတာ့ နားလည္ ေပးပါ။ ႏွစ္ေတြ လည္းၾကာၿပီ… ေခတ္ေတြ လည္းေျပာင္း ကုန္ျပီ မဟုတ္လား။ ဘုန္းၾကီး ေတြကလည္း အရင္လို မဟုတ္ ေတာ့ ဘူး။ ထမင္း တစ္လုတ္ မေျပာနဲ႔ အနား ကပ္ရမွာ ေတာင္ လက္တြန္႔ ေနရျပီ။ ၾကည္ညိဳ စရာ ဆိုတာ ေတြ လည္း ခမ္းေျခာက္ ကုန္သလို ပါဘဲ။ အခုဆို သကၤန္းျခံဳ ထားတာ ေတြ႕ရင္ ရင္တ ထိတ္ထိတ္၊ အႏၱရာယ္ ရွိတယ္လို႔ အ ခ်က္ျပ ေနသလို စိတ္ထဲမွာ ေတြးထင္ ေနမိတယ္။ ဘုန္းၾကီး ျမင္ရင္ အရင္ ကလို ႏွလံုး မေအး ေတာ့ ဘူး။